Storing?

Heeft u een storing aan uw kluis?
Vul dan het storingsformulier in. Tijdens kantoor uren (maandag t/m donderdag van 8.30 – 17.00 uur en vrijdag van 8.30 – 16.15 uur) zal uw melding in behandeling worden genomen. Buiten de kantooruren wordt deze de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.

Op zoek naar de juiste handleiding van uw kluis?
Hier vindt u alle handleidingen.

Verleent Kluizen.nl service aan haar geleverde producten?
Onze technische dienst staat elke dag klaar om de servicegraad van Kluizen.nl op een hoog niveau te houden. Uiteraard worden alle fabricagefouten (m.u.v. bedieningsfouten) binnen de garantietermijn kostenloos verholpen. Na de garantietermijn brengen wij daar kosten voor in rekening.
Klik hier voor meer informatie.

Kan Kluizen.nl de plaatsing en verankering verzorgen?
Uiteraard kan Kluizen.nl de plaatsing en verankering uitvoeren. De situatie bij u op locatie en het door u aangeschafte product bepalen tezamen de prijs. Voor een prijsopgave kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers.

Wanneer u een product in uw winkelwagen toevoegd kunt u onderaan de pagina de optie plaatsen en verankeren toevoegen bij de meeste kluizen.

Support