Verzending, bezorgkosten & levering

Wanneer betaal ik bezorgkosten?

Bestellingen vanaf € 25,00 leveren wij in Nederland en België gratis achter de 1e sluiting op het door u aangegeven adres. Indien uw bestelling minder dan € 25,00 bedraagt, rekenen wij een bijdrage aan de verzendkosten van € 2,95.

Zijn er nog uitzonderingen op de gratis levering?

Ja, voor de Waddeneilanden rekenen wij een toeslag. Hiervoor kunt u  contact opnemen met één van onze medewerkers voor een prijsopgave.

Wat is de levertijd van de producten?

Bij al onze producten staat een levertijd vermeld, doorgaans is dit binnen 1–2 werkdagen (mits uit voorraad leverbaar). Mocht dit afwijken staat dit ook aangegeven bij het desbetreffende product. Mocht het toch niet lukken om binnen de aangegeven tijd het product af te leveren dan wordt er contact met u opgenomen. Hierna kunt u er zelf voor kiezen of u akkoord gaat met een nieuwe leveringsdatum of dat u afziet van u aankoop. U ontvangt altijd een Track & Trace zodra het pakket verstuurd is. Hierin staat de transporteurdienst, actuele status en bezorgtijd.

Door wie worden de producten bezorgd?

TransMission
De bezorgtijden van Transmission zijn: maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.  Wanneer uw bestelling door Transmission wordt bezorgd, krijgt u een e-mail met daarin een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Bent u niet aanwezig op het aangegeven bezorgtijdstip? Via de link in de e-mail kunt u een andere bezorg- of afhaalafspraak maken. U tekent voor de ontvangst van de producten. Is de bezorger al bij u langs geweest en was u niet aanwezig? Op de kaart die u in de brievenbus hebt ontvangen staat hoe u een nieuwe bezorg- of afhaalafspraak kunt maken. Omdat het veiligheidsproducten betreft, wordt het pakket nooit bij buren aangeboden. Afhalen is ook mogelijk bij 1 van de 12 afhaaldepots.

PostNL
De bezorgtijden van PostNL zijn: maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. PostNL doet er alles aan om een pakket veilig en snel op de plaats van bestemming af te leveren. Daarbij maken zij het de geadresseerde graag zo makkelijk mogelijk. Wanneer uw bestelling door PostNL wordt bezorgd, krijgt u een e-mail met daarin een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Zit u op een pakket te wachten, maar bent u niet thuis als de pakketchauffeur langskomt? Dan probeert PostNL het op een later tijdstip gewoon nog een keer. Omdat het veiligheidsproducten betreft, wordt het pakket niet bij de buren aangeboden. Daarbij laat PostNL altijd een briefje voor u achter.

discrete verzending

Kan iedereen het zien wanneer ik een product van Kluizen.nl heb besteld?

Nee, al onze producten worden altijd discreet ingepakt voor verzending. Dit word gedaan middels zwarte folie. Tevens hebben wij ook geen reclame op onze bedrijfsauto’s. Al onze bedrijfswagens zijn neutraal. Wegens logistieke redenen kan het wel voorkomen dat onze bedrijfsnaam MB Safety BV in het klein voorkomt op bedrijfskleding.

Kan Kluizen.nl de plaatsing en verankering verzorgen?

Uiteraard kan Kluizen.nl de plaatsing en verankering uitvoeren. Bij bijna elk product staat de optie plaatsing en verankering aangegeven met de juiste prijs. De afdeling planning neemt contact met u op nadat wij een bestelling hebben ontvangen met plaatsing en verankering. Tevens wordt er ook altijd nog 1 dag voor de afspraak nog even gebeld of alles nog klopt. En wilt u dat we 30 minuten voor aanvang nog even een belletje geven? Dan is dit geen enkel probleem! Dit kunt u dan aangeven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt er ook altijd voor kiezen om uw bestelling te komen afhalen in onze showroom in Barendrecht, hier hangt ook een afhaalkorting aan! Dit staat duidelijk aangegeven bij de producten in de webshop. Tevens zijn er ook 12 afhaalpunten door heel Nederland waar u de producten kunt afhalen.