Klachten

Ik heb een klacht over de afhandeling van mijn opdracht, vraag of probleem, wat nu?
Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw geleverde product, vraag of probleem, zouden we dit erg graag van u willen vernemen. Natuurlijk kan er (helaas) bij ons ook iets mis gaan. Echter is dit geen excuus om u met het probleem te laten zitten.

U kunt een e-mail met omschrijving en eventuele foto van uw klacht sturen naar service@mbsafety.nl of bellen naar 0180 – 555200 (MB Safety B.V.). U zult van ons geen ontvangstbevestiging ontvangen, er wordt gelijk contact opgenomen betreft de klacht. Wij bekijken dan wat er precies is misgegaan en zullen dan zo spoedig mogelijk telefonisch of e-mail contact met u opnemen (binnen 4 werkdagen) voor het zoeken naar een juiste oplossing.

Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)